Re: TPNET - POL34

Autor: mlopaci (mlopaci_at_netscape.net)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 09:01:06 MET

Na razie milosnicy "contentu" nie oczekuja od Ciebie placenia.
Wystarczy, ze content zlokalizowany w PL bedziesz tak samo traktowal jak
ten zlokalizowany w USA czy Korei.

Wyjasnij mi dlaczego jesli user Neostrady siega po "content"
zlokalizowany w USA placisz Opentransitowi lub Telii. Jesli ten sam
"content" jest zlokalizowany w naszym pieknym kraju, to nie chcesz go
przyjac laczem miedzynarodowym, zakladasz filtry i zadasz 2kzl z 1Mb/s.
Jesli przestaniesz stosowac polityke filtrowania polskich zasobow na
laczach miedzynarodowych, to ceny za peeringi same sie wyreguluja na
poziomie nizszym od cen laczy miedzynarodowych. Dodatkowo zacznie sie
oplacac robic szerokopasmowy "content" po polsku i ludzie zaczna czuc
potrzebe kupowania Neostrady 512k do domu.