Re: TPNET - POL34

Autor: Fredo (joytemp1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 18 Feb 2004 - 01:32:16 MET

Konrad Plich wrote:

> Mam content a teraz prosze mi za niego zapłacić !!!
Czyż kupowanie łącza do internetu nie jest w pewnym sensie płaceniem
za content ?
No bo niby co nim głównie biega.
Skoro taki serwer ftp daje te 100Mb ruchu, a wczesniej go nie bylo to
znaczy ze content przybywał do nas przez inne łącza.
Szczególnie przez takie za które trzeba płacić. To chyba logiczne jest,
że bardziej się opłaca mieć dostęp do takiego serwera ftp bez opłat za ruch.

Oczywiście bardzo komfortową sytuacją jest ta w której content przybywał
do nas łączami za które nam jeszcze płacą. I nie dziwię się tpnetowi, że
  nie chce tej sytuacji zmieniać.

Domyślam się też, że "opłaca się" tpnetowi poszerzyć łącze zagraniczne
(400-500zł za Mb) i niech sobie userzy szukaja contentu za granicą, niż
zrobić peering po Polsce za free i nie kasować już 1900 zł za Mb.

Pozdrawiam.
Fredo