Re: SUPERNET?

Autor: Rocik (tomek_at_amonnet.waw.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 16:49:05 MET DST

> Witam,
> przeglądam ofertę firmy supernet www.supernet.pl
> Jakieś opinie?
> Nie bardzo mogę się dowiedzieć jakie wyjścia na świat itd.
> Dzwoniłem kilka razy ale... nikogo. To mnie nie cieszy.
> Jeżeli ktoś jest przez nich podpięty albo coś słyszał
> to będę wdzięczny.
>
> pozdrawiam
> jacek

A ja bym dzwonil w godzinach 9-17 tak jak jest ich biuro czynne. Ja mam tel.
czynn 24/h ale to jest + bycia klientem.
A wlasnie tak jak podal Darek jestesmy podpieci przez Supernet
looknij http://www.amonnet.waw.pl , ja bym poscil traceroute i bym wiedzial
jak :)
Nie nazekam na ich lacza mamy 1536kb/s i chodzi bardzo szybko i stabilnie.
(zeby nie bylo ze reklamuje na grupie to mielismy juz kilka laczy "Polbox
128, SOS 1Mb, Chello 512, Multinet 1Mb/s, IDS 1Mb/s , TDCInternet 1-1,5Mb/s)

Pozdrawiam
Rocik
ASK AmonneT
tomek_at_NOSPAM.amonnet.waw.pl