Re: SUPERNET?

Autor: Rocik (tomek_at_amonnet.waw.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 10:21:49 MET DST

"A.K." <akacz_at_echelon.gov> wrote in message news:akm3ac$65v$1_at_news.tpi.pl...

> Wiec IMHO sa altruistami bo polpak 2M kosztuje bez LB ok 3000 PLN, oni go
> sprzedaja za 1550 PLN , no oczywiscie nie wiadomo ile razy :-) overbooking
> x20 ROTFL,
> Panowie , moze tak 2M za 100 PLN ! dalej, dalej. nie dajmy sie nabierac.
>
> --
> Pozdrawiam,
> AK

Jesli myslisz ze duze ISP maja duze łacza to sie duzo mylisz to tak na
wstepie do twojego posta - altruista - mam nadzieje ze wiesz co to znaczy ?
Kazda firma chce sprzedac jakas usluge (za darmo jest powietrze) jesli
uwazasz ze sprzedawanie czegos w rozsadnych cenach i zeczywiscie
dzialajacego jest zla oferta to pozostaj ci duze firmy za duze pieniadze bo
oprucz kablowek i tpsy nikt nie oferuje uslugi dla maluczkich a oni chociaz
proboja. Ale to oczywiscie zla firma bo chce zarobic? a moze zamiasta gadac
sam bys sprobowal dac innym tani internet HM mysle ze brak odwagi ... a
pogadac lubisz :/
-CIACH-
a i jeszcze jedna rzecz zeby cie olsnic Wez sobie lacze od TDC ZIGZAG
MEDIANETu i innych ISP a zapewniam cie ze gwarantowanej predkosci nawet 256
nie dostaniesz :) albo jak sie im uda to zaplacisz kosmos kase bo ty myslisz
ze oni niby skad maja lacza jak nie z TPSA + GIX + WIX + czasem jakas telia
to wszystko. add1. wejdz na strone www.atcom.pl i looknij na statystyki ci
przynajmniej je udostepnaja, zeszta jak by udostepnila to bys padl na kolan
ze smiechu. ad2 oczywiscie wiezysz ze jak zadzwonich do malego ISP a on ci
powie ze ma roting przez telie or cos innego niz tpsa to sie bedziesz
cieszyl tylko ze on ma lacze np. via inny ISP i to jest skucha i oklamywanie
klienta ( jak widzisz tu Jackowi powiedzieli prawde). ad3 proxy stoi na
oddzielnym laczy linkniete do czegos - nask or jakos tak :)

za literowki sorka nie chce mi sie sprawdzac jest 2 w nocy

Pozdrawiam naiwnych inaczej
Ludzie wiecej myslenia

Rocik