Re: SUPERNET?

Autor: Jacek Placek (jacek_at_asco.neostrada.pl)
Data: Thu 29 Aug 2002 - 21:09:09 MET DST

Użytkownik "Rocik" napisał
<ciach>
> A ja bym dzwonil w godzinach 9-17 tak jak jest ich biuro czynne.
<ciach> (...)

Niestety w tych godzinach często nikt nie odbiera :-(
Ponadto pojechałem rano i o 9.30 nikogo nie było w biurze.
Wreszcie udało mi się dodzwonić i otzrymałem konkretne informacje,
np. że prędkość podana w ofercie jest prędkością gwarantowaną...
i że są podpięci do POLPAK-u więc zalecają ich proxy. (płatne extra).

Jednak po wykonaniu wycieczki na dach mojego domu okazało się,
że antenki nie widzę no i z połączenia nici.

Tak więc nadal szukam sposobu przyłączenia internetu na ul. Lubartowskiej w
Warszawie.
Wszelkie pomysły mile widziane.
Tepsa na telefon (nie wspominając o SDI) kazała czekać 18 m-cy - ale
o tym już pisałem na pl.misc.telefonia

Pozdrawiam
jacek