Re: SUPERNET?

Autor: A.K. (akacz_at_echelon.gov)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 20:26:17 MET DST

> Co ma wspolnego LoadBalancing z predkoscia gwarantowana ?
> Domyslam sie, ze chodzi Ci o CIR, tylko skad wziales te 3 tys PLN to ja
nie
> wiem,
> 256kbit CIRu to koszt 2 tys netto, wyzsze wartosci negocjowane
> indywidualnie,
> ale pewnie trzeba dodac z jedno zero :)
> pozdr.
>
> --
> Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
> Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl

Zle mnie zrozumiales, jesli w/w firma ma lacze z polpaka, a ma, wiec
gdy maja tylko 2M to najtaniej moga je miec za ~3000 PLN wiec jak moga
zagwarantowac
2M za 1550? skoro sami placa za nie 3000? gdyby mieli LB to placiliby
minimum 4000PLN za 2M
wiec stad moj wywod.
Tak wiec ja chce od nich 2M z gwarancja transferu 2M za 1550 przez polpaka
:-)
a tak powaznie to problem polega na tym ze taki polpak jest sprzedany x 20
wiec 2M maja userzy do bramki od
od tej firmy. IMHO karty sieciowej do ktorej wpiete sa ich radiowki,
natomiast to co jest dalej to sie domysl.

BTW polpak bardzo dobrze chodzi tyle ze takie firmy sprzedajac przez niego
lacza z overbookingiem x20 robia z niego
w oczach enduserow kaszane. ping > 400 do ich rutera brzegowego to nie wina
polpaka :-)

--
Pozdrawiam,
AK