Re: SUPERNET?

Autor: Adam Szendzielorz (adam_at_konta.pl)
Data: Sat 31 Aug 2002 - 10:35:53 MET DST

Witam,

> Zle mnie zrozumiales,

Faktycznie - zauwazylem to juz po wyslaniu posta, ale bylo juz za pozno ;-)
Cancel posta i nawolywanie do moderatora na nic sie nie zdaly ;-)

> jesli w/w firma ma lacze z polpaka, a ma, wiec
> gdy maja tylko 2M to najtaniej moga je miec za ~3000 PLN wiec jak moga
> zagwarantowac
> 2M za 1550?

Jestem pewien, ze gdyby wczytac sie w tresc umowy mozna zauwazyc jakas
sztuczke-kruczke ;) Nie wierze, ze ktos jest tak bardzo naiwny tydziez glubi
zeby sprzedawac takiego bubla :)

>skoro sami placa za nie 3000? gdyby mieli LB to placiliby

Tu dalej nie rozumiem - co ma LB ? LB to LoadBalancing - 'polaczenie' np
dwoch
lacz 2Mbit w jedno 4Mbit (na chlopski rozum mowiac ;) bo w praktyce lacza
fizycznie i tak sa w koncu dwa.

> minimum 4000PLN za 2M
> wiec stad moj wywod.

W chwili obecnej za 4 tys brutto nie starczy Ci nawet na 2Mbit z gwarancja
(CIR)
256 kbit...

> Tak wiec ja chce od nich 2M z gwarancja transferu 2M za 1550 przez
polpaka
> :-)

A ja bym chcial przeczytac ich regulamin :)

> a tak powaznie to problem polega na tym ze taki polpak jest sprzedany x 20
> wiec 2M maja userzy do bramki od od tej firmy. IMHO karty sieciowej
> do ktorej wpiete sa ich radiowki, natomiast to co jest dalej to sie
domysl.

A moze tak jest w umowie ?
Zawsze powinno sie okreslic predkosc do dostawcy i predkosc w swiat.
pozdr.

--
 Adam Szendzielorz, adam [@] konta.pl, tel/SMS: 0609 234 006
 Kawasaki LTD 440 addicted, work: http://www.konta.pl