Re: SUPERNET?

Autor: Rocik (tomek_at_amonnet.waw.pl)
Data: Fri 30 Aug 2002 - 19:07:10 MET DST

"rafal wiosna" <raf_at_mielonka.polbox.pl> wrote in message

> Moja spółdzielnia mieszkaniowa ma łącze 2 Mbit od TDC, wpięte w
> narnormalniejszy koncentrator SDSL-owy i transfery rzędu 260-280 KB/s są
> zupełnie normale.

Rafał oj Rafał pewnie bardziej Polboxowe niz inne bo sam wiesz ze jak bys
mial z ..... albo z .....albo .... to wiesz :) (dobrze ze juz nie ma
podzialu na spolki)
Zeby nie Bylo ja niemam nic do TDC i innych ISP tyle ze rozumowanie w stylu
firma X ma lacze from TPSA i sprzedaje je jako kilka laczy jest nie normalna
praktyka jest poprostu smieszne. Wszyscy tak robia bo przeciez z tego zyja.

Pozdrawiam TDC
Rocik