Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Tomek (xyzxyz_at_NOSPAM.gazeta.pl)
Data: Fri 23 Aug 2002 - 14:38:35 MET DST

Czesc,

Dziekuje za wasze odpowiedzi, duzo mi wyjasnily.
Mam w zwiazku z tematem jeszcze jedno pytanie.
Dlaczego w sieciach kablowych jest tak, ze uzywanie kazaa uniemozliwia prace
innym. Przeciez lacze w takiej sieci jest bardzo duze np. 2Mbit/s, a jak 1
user zapusci sobie kazaa to ile on moze zuzywac 192 kbit/s czy jakies podobne
wartosci, wiec jak na moj rozum to z tych 2 Mbit/s zostaje jeszcze
duzo 'miejsca' dla innych.
Z gory dzieki za wyjasnienie.

Pozdrawiam
Tomek