Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Zbigniew Sikora (zs_at_hor.net.pl)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 09:21:43 MET DST

Użytkownik "Pawel Sikora" <psi_at_polbox.WYCIEP-TO.pl> napisał w wiadomości
> BTW: British Telecom ma fajne podejsce do swoich userow -
> jesli uzywaja p2p to sa zlodziejami i kradna wlasnosc
> intelektualna...

Właśnie - to jest ciekawe uzupełnienie dyskusji.
Jeden z moich klientów, korzystający z dostępu w "normalny" sposób, a mający
świadomość moich bojów dyplomatycznych i konfiguracyjnych z uzytkownikami
P2P zwrócił moją uwagę, że są to aplikacje używane w sposób nielegalny, i
jako takie mogą być spokojnie zablokowane przez providera na mocy
standardowych punktów regulaminu.
Nie jest to oczywiście wyjście, i wszyscy "z tej strony druta" zdajemy sobie
z tego sprawę dokładając roboty swoim routerom kolejnymi regułami QoS,
niemniej jednak może stanowić kubeł zimnej wody na łeb co bardziej
bolszewicko nastawionych klientów.

Z#