Re: oszustwo (?!?!)

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Mon 26 Aug 2002 - 13:19:21 MET DST

On Mon, 26 Aug 2002, Zbigniew Sikora wrote:

> Jeden z moich klientów, korzystający z dostępu w "normalny" sposób, a mający
> świadomość moich bojów dyplomatycznych i konfiguracyjnych z uzytkownikami
> P2P zwrócił moją uwagę, że są to aplikacje używane w sposób nielegalny, i
> jako takie mogą być spokojnie zablokowane przez providera na mocy
> standardowych punktów regulaminu.

w zasadzie, to najpierw trzeba by wykazać, że userowi X zablokowano dostęp
do P2P, gdyż używał go w sposób nielegalny.
np. prowadząc nielegalny szczegółowy podsłuch jego sesji oraz sprawdzając,
czy obydwie strony połączenia P2P nie posiadają przypadkiem licencji na to,
co sobie przesyłają.

wiem, czepiam się. =)

--
{ Paweł Małachowski; PM110-RIPE; pawmal#freebsd,lublin,pl }