Re: Potrzebne pare opinii by bylo

Autor: Robert Święcki (jagger11_at_kki.net.pl)
Data: Sun 04 Aug 2002 - 20:06:53 MET DST

==>-- C a r o -- wrote:

> Witam wszytkich wieczorowa pora. jest prosba do was.toczy sie ciekawa
> dyskusja na temat spamu.i jest prosba czy mogli byscie, po zapoznaniu
> sie z trescia wiadomosci wypowiedziec sie co wy sadzicie o spamie i
> walce ze spamerstwem przez polspam.
> Czlowiek zostal ukarany za spamowanie, umieszczeniem go na polspamie,
> co go bardzo wkurzylo i
> 1. chce pozywac polspam i zbiera prawnikow.
> 2. chce dopasc tego. ktory powiadomil polspam.

Przeczytałem stronę z rozmową (trochę wyrywkowo, ale większość) i... pomimo,
że neguję istnienia polspam'u to jednak w pewnych kwiestiach Twój (o ile
się domyślam to Twój) adwersarz ma rację. Rzeczywiście, uważam, że taka
osoba powinna być powiadamiana, np jakimś automatem, nietrudne a
rzeczywiście chyba by było rozsądniej. Druga kwetstia, to uważam także, że
wpisy zawsze powinny być opatrzone imieniem, nazwiskiem a już co najmniej
nickiem/ksywką oraz adresem e-mailowym, niezrozumiałe dla mnie są wpisy
anonimowe, czegóż tu się bać.. wygląda to trochę na brak odpowiedzialności
za nazwanie kogoś spamerem (chociaż tutaj sytuacja jest troche inna, to
polspam z zasady nie ujawania autora zgłoszenia). Żeby była jasność, uważam
inicjatywę polspam za słuszną i potrzebną, jednakże można się zastanowić
nad możliwością zaproponowanych przeze mnie zmian.

--
        Pozdrowienia, Robert!
Request for a job - netłork administrejtor, programmer