Re: Potrzebne pare opinii by bylo

Autor: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD (agquarx_at_sieg-heil-szatan.org)
Data: Mon 05 Aug 2002 - 02:37:22 MET DST

Robert Święcki wrote:

> Przeczytałem stronę z rozmową (trochę wyrywkowo, ale większość) i... pomimo,
> że neguję istnienia polspam'u to jednak w pewnych kwiestiach Twój (o ile
> się domyślam to Twój) adwersarz ma rację. Rzeczywiście, uważam, że taka
> osoba powinna być powiadamiana, np jakimś automatem, nietrudne a
> rzeczywiście chyba by było rozsądniej. Druga kwetstia, to uważam także, że
> wpisy zawsze powinny być opatrzone imieniem, nazwiskiem a już co najmniej
> nickiem/ksywką oraz adresem e-mailowym, niezrozumiałe dla mnie są wpisy
> anonimowe, czegóż tu się bać.. wygląda to trochę na brak odpowiedzialności
> [...]

        Wzgledna anonimowosc (PolSpam ma pewnie kopie
 dowodow - SPAMow) jest gwarantem wolnosci slowa.
 Nie jest ona calkowita, na prosbe prokuratury personalia
 moga zostac ujawnione. Na prosbe wkurzonego spamera,
 ktoremu psuje sie "taki swietny interes", nie zostana.
 Jest w naszym kraju mnostwo mlodych, wysportowanych
 ludzi z bejzbolami, ktorzy mogliby posluchac rozkazow
 niewlasciwej (nieuprawnionej do przemocy bezposredniej)
 osoby.

--
O seksie, sekszeniu, seksolatkach...-> news:pl.soc.seks.moderowana <- :8)
mQGiBD0DkpsRBADn2kyWlhttp://togada.blog.pl/1yh+0fgDWxqT/wNGYRCEcBTLsSbr7X