Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Aguirre (---_at_tpnet.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:06:56 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Zietara" <tarhim_at_studio.net.pl> napisał w wiadomości

> Czy sugerujesz, że jeżeli prowadzę stronę o hodowli psztymucli i nie jest
> ona dostępna dla ludzi wchodzących z nieparzystych IP (bo takie mam hopla
> artystyczne, nieparzyste IP źle wyglądają w statystykach), to ktoś może
mnie
> za to pozwać? Jeżeli nie, wytłumacz dlaczego ircnet ma być inaczej
> traktowany.

To może ja spróbuję wytłumaczyć.
Twoja strona o hodowli psztymucli (skądinąd bardzo miłe stworzonka ;)
jest _twoja_ i możesz z nią robić co zechcesz.
Systemy informatyczne wykorzystywane do udostępniania IRC nie są
własnością administratorów lecz uczelni. Władze uczelni z reguły
nie mają pojęcia, że ich infrastruktura jest wykorzystywana
do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy zamiast pracą
na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.
A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.

Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci jest
niewątpliwie ważnym problemem polskiego internetu.

Aguirre