Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Krzysztof Zietara (tarhim_at_studio.net.pl)
Data: Mon 06 May 2002 - 19:26:20 MET DST

On Mon, 6 May 2002 02:26:01 +0000 (UTC), Robert wrote:

> usera. Nie wiedzą też tego, że świadczą usługę o charakterze publicznym i
> nie mogą ograniczać dostępu do niej wg. własnego widzimisię. Nie wiedzą też
> pewnie paru innych rzeczy, ale to zapewne chętnie wyjaśniłby im jakiś
> prawnik ...

Czy sugerujesz, że jeżeli prowadzę stronę o hodowli psztymucli i nie jest
ona dostępna dla ludzi wchodzących z nieparzystych IP (bo takie mam hopla
artystyczne, nieparzyste IP źle wyglądają w statystykach), to ktoś może mnie
za to pozwać? Jeżeli nie, wytłumacz dlaczego ircnet ma być inaczej
traktowany.

Tarhimdugurth

--
                      We all live in a yellow subroutine.