Re: Hierarchia pl.* i pnn-g

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_echelon.pl)
Data: Wed 08 May 2002 - 23:07:25 MET DST

On Wed, 8 May 2002, [cookie] wrote:

> ale jest jego............

Nie.

> jak zajmiesz w nasku domene wrotki.pl to domena ta jest Twoja, a nie
> producentow wrotek - podobnie z hierarchia usenet - TS wzial sobie
> przedrostek pl. bo taki mu sie podobal....

Zadna umowa nie przewiduje, ze TS jest jedynym, niepodzielnym,
nieusuwalnym i dozywotnim dysponentem hierarchii pl.*. Calkiem rozsadnie
jest podejrzewac, ze gdyby zaczal w sposob ewidentny dzialac na jej
szkode, szybko przestalby miec do tego jakiekolwiek uprawnienia. To, ze
"wzial sobie pl.*" nie oznacza, ze nie jest to hierarchia Polski. Co
wiecej, IANAL, ale jestem przekonany, ze gdyby TS podal potem do sadu
adminow, ktorzy przestali akceptowac jego controle i odtworzyli
hierarchie, przegralby predzej czy pozniej, poniewaz nic nie daje mu prawa
wylacznego dysponowania owa hierarchia, zwlaszcza wbrew interesowi
publicznemu ;-) Jak na razie, przy raczej ogolnym poparciu ze strony
adminow zarzadza nia w ogolnie rzecz biorac przyzwoity sposob, i dobrze.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
          http://lcamtuf.coredump.cx/photo/