Re: Kiedy ktoś zrobi porządek z IRCnetem?

Autor: Tomasz Piłat (poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl)
Data: Sat 11 May 2002 - 12:58:37 MET DST

Aguirre <---_at_tpnet.pl> wrote:
> Władze uczelni z reguły nie mają pojęcia, że ich infrastruktura
> jest wykorzystywana do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy
> zamiast pracą na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.
Konkretnie. Które władze i której uczelni?
Bo nawet niecałe ćwierć inteligenta jest w stanie się domyśleć, że przez tyle
lat nikomu nie udałoby się tego ukryć (pomijam to że nikt nie chciał)...

> A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
> to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.
Ewentualnie wcześniej nadchodzi poranek, a wraz z nim penetracja nocniczka.

> Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
> jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci [...]
No to już nic mnie w Twoim myśleniu nie zdziwi, skoro ircnet jest
"jedną z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci"....

Poncki