Re: Kiedy ktoś zrobi porządek

Autor: Robert Redziak (spambox_at_supersonic.plukwa.net)
Data: Thu 09 May 2002 - 01:15:17 MET DST

On Wed, 8 May 2002 21:06:56 +0000 (UTC), Aguirre <---_at_tpnet.pl>
wrote:

> własnością administratorów lecz uczelni. Władze uczelni z reguły
> nie mają pojęcia, że ich infrastruktura jest wykorzystywana
> do celów niezgodnych ze statutem a administratorzy zamiast pracą
> na rzecz swego pracodawcy zajmują się pierdołami.

 ICKJ?!?! Gdyby nie władze różnych uczelni, prawdopodobnie
 miałbyś dziś w Internecie głównie strony o zarabianiu kasy,
 trochę innego WWW i kilka czatów. Popatrz sobie, gdzie są
 największe ftp-y z mirrorami, gdzie jest spora ilość
 newsserwerów, gdzie są ircservery, serwery czasu, gdzie były
 pierwsze listy dyskusyjne i masa innego stuffu. Tak się składa,
 że nie wszyscy myślą tokiem rozumowania godnym psa ogrodnika.
 Ale rzeczywiście to może być trudne do objęcia przez niektóre
 rozumki.

> A jeśli osobom zarządzającym uczelniami coś zaświta,
> to zazwyczaj formalnie zakazują tego rodzaju dzialności.

 Czy mi się wydaje, czy Ty masz te osoby za bandę głąbów żyjących
 we własnym sosie? Każdego mierzysz własną miarką?

> Niewłaściwe finansowanie a przez to nielegalne utrzymywanie
> jednej z bardziej popularnych usług rozrywkowych w sieci jest
> niewątpliwie ważnym problemem polskiego internetu.

 Problemem polskiego Internetu jest banda łosi, której, tylko
 dlatego że płacą swojemu providerowi, ewentualnie jeszcze
 dlatego że płacą podatki, wydaje się, że wszystko powinno być
 poukładane wedle ich widzimisię...

 Żegnam pana...

 r ,,przepraszam, nie zdzierżyłem''.

robert rędziak :: 1.0654205607477 j.w.g. :: rekin.plukwa.net
      p l u k w a   z o n e    s u p p o r t   t e a m