Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Mirek Luc (mirecki_at_nask.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 16:29:11 MET DST

Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> wrote:

[...]
Nie chce mi sie komentowac twoich wynurzen, wie nie skomentuje.

: Chciałbym napisać z całym szacunkiem dla Pana
: Dyrektora, ale nie lubię kłamać, więc nie napiszę.
Skoro jestes chamem, to rzeczywiscie, nie musisz stosowac nawet takiej
grzecznosciowej formuly. I to bylaby wlasciwie cala moja opinia o tobie.
Wybacz, ale taka ona jest. Gdybys po prostu spytal, o co sie rozchodzi
rzecz, to zapewne bylaby ona inna.

-Mirek