Rozmawiałem z dyrektorem NASK

Autor: Mr.FX (mrfx_at_clan.pl)
Data: Wed 12 Sep 2001 - 16:27:54 MET DST

na czacie "Polityki"...

Nie chce mi się już denerwować faktem, że NASK
uzależnia automatyzację rejestracji domen od
powstania sądu(ów) arbitrażowych. Zaciekawiło
mnie tym razem co innego. Wg. dyrektora NASK
pieniądze z rejestracji i utrzymania domen są
przeznaczane przede wszystkim na _ich_obsługę_.

Nic w takim razie, tylko pogratulować NASK-owi
gospodarności... zważając na fakt, że domen bądż
co bądź dość szybko przybywa NASK generuje coraz
większe koszty, trzeba jakoś zużyć te pieniądze...
Czy Wam też to się kojarzy z poprzednim ustrojem?

Ponadto Pan dyrektor nie ma żadnych zastrzeżeń
co do funkcjonowania NASK, nic nie zamierza po-
prawiać, no bo nie ma czego... a za sukces uważa
że NASK nie wpadł w takie kłopoty "jak inne
dot.com-y". Nie wiem, albo ja jestem głupi, albo
to porównanie było delikatnie mówiąc, nietrafione.

Chciałbym napisać z całym szacunkiem dla Pana
Dyrektora, ale nie lubię kłamać, więc nie napiszę.

--
Mr.FX [myryfykysy], który ma coraz większą ochotę
opuścić ten kraj (mimo zamachów w USA)