Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Darek Sieradzki (dsier_at_MAPS-ONpmp.com.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 17:48:09 MET DST

Don Mirek Luc <mirecki_at_nask.pl> w odcinku
news:9o2cvn$bc0$1_at_pippin.nask.waw.pl zwierzyl sie w tajemnicy:

> Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> wrote:
>
> [...]
> Nie chce mi sie komentowac twoich wynurzen, wie nie skomentuje.
>
>: Chciałbym napisać z całym szacunkiem dla Pana
>: Dyrektora, ale nie lubię kłamać, więc nie napiszę.
> Skoro jestes chamem, to rzeczywiscie, nie musisz stosowac nawet takiej
> grzecznosciowej formuly. I to bylaby wlasciwie cala moja opinia o tobie.

Jak na razie jestes jedyna osoba ktora w tym watku uzyla obrazliwego
okreslenia. I najwyrazniej w Twoim przypadku nie ma znaczenia
grzecznosciowa formula ktora zaleca pisanie pewnych zaimkow z duzej litery.

DS

--
[Q][W][E]  Klawiature mnie wyrwał - moje narzędzie pracy!  [I][O][P]
[A][S][D]            http://www.dago.pmp.com.pl            [J][K][L]