Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: obi (obi_at_usun.to.skrzynka.pl)
Data: Sun 16 Sep 2001 - 17:12:48 MET DST

Użytkownik "Mirek Luc" <mirecki_at_nask.pl> napisał w wiadomości
| Mr.FX <mrfx_at_clan.pl> wrote:
|
| [...]
| Nie chce mi sie komentowac twoich wynurzen, wie nie skomentuje.
|
| : Chciałbym napisać z całym szacunkiem dla Pana
| : Dyrektora, ale nie lubię kłamać, więc nie napiszę.
| Skoro jestes chamem, to rzeczywiscie, nie musisz stosowac nawet
takiej
| grzecznosciowej formuly. I to bylaby wlasciwie cala moja opinia o
tobie.[...]

Czlowiek przedstawil na publicznym forum swoja opinie, przedstawil
swoje argumenty, nie uzyl przy jej formulowaniu zadnych
wulgaryzmow. Jesli sie z nia nie zgadzasz powinienes przedstawic
swoj punkt widzenia i poprzec go swoimi arumentami. NIE pownienes
nazywac swojego przedpiscy chamem tylko dla tego ze ma inne zdanie.
Zwlaszcza jesli uzywasz do prywatnych celow konta firmowego. Nie
swiadczy to dobrze o twoim pracodawcy.

Pozdrawiam
obi
obi_at_skrzynka.pl

PS "Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-1"