Re: Rozmawia?em z dyrektorem NASK

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Sat 29 Sep 2001 - 00:03:25 MET DST

Dnia 27 Sep 01 o godz. 0:43, Mirek Luc napisal(a):

> Bredzisz. Wyraznie pisalem, ze nie odnosilem sie do uwag Mr.FXa, bo za
[...]
> Tu nie tylko bredzisz. Tu juz po prostu bredzisz jak ciezko potluczony. I
[...]
> No to zawiodlem cie. Ale trudno sie powstrzymac od odpowiedzi czytajac
> wytworzone przez ciebie brednie - takie kocopaly, ze rece opadaja.

Naprawde nie umiesz sie powstrzymac, zeby innych nie obrazac (to, ze akurat
mnie nie tak latwo obrazic, to inna sprawa, ale okreslenia, ktorych uzyles,
byly obrazliwe). :-(((
No coz, u mnie masz za to plonka. I wcale nie dlatego, ze sie tak odezwales
do mnie, tylko dlatego, ze sie tak odzywasz prawie do wszystkich. Z
zaczepnym, agresywnym nastawieniem. Wole czytac bzdurne posty Experta niz
Twoje pelne agresji. :-(((
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl