wirus ?

Autor: Artur (artur_at_jasien.net)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 20:56:22 MET DST

Zdziwisz się, ale... Paradoksalnie on ma troche racji. Swiat jest pelen
Expertow, którzy klikaja jak oblakane wczesniaki i otiweraja wszystko co
im ludzie poprzysylaja.
Pracuje w sporych korporacjach (od lat) i jak czasami ogladam to co
wyprawiaja uzytkownicy to mi się wlos na glowie jeży :-(

> Uwłączasz ludziom twierdząc że klikają na wszystko co
> dostaną. Ludzie przecież widzą (choćby po rozszerzeniu) czy
> załącznik jest obrazkiem, plikiem tekstowym czy też
> programem. W przypadku gdy załączniki uruchamij ą się

Otoz gdyby tak było swiat bylby piekny :-( A nie jest!
Profilaktyka - czyli uswiadamianie uzytkownikow - to jedno. Czasem
przynosi efekty, ale w zdecydowanej wiekszosci wypadkow niestety nie.
Wówczas powinny wkroczyc reguly administracyjne, które będą w stanie
zamortyzowac takich Expertow oraz ich poczynania.

A.