Re: wirus ?

Autor: Jacek (pastor21_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 06 Sep 2001 - 21:00:10 MET DST

> Skutek tak, ale nie przyczyna :)
> Jak zwykle zresztą nie masz racji.

Skoro i tak sie zawsze mylisz, to znaczy ze mam racje.

> Użytkownik może nie otworzyć
> załącznika podejrzewając że jest w nim wirus.

bzdura
uzytkownik internetu w instytucji otrzymuje dziennie kilkadziesiat postow z
zalacznikami
i je otwiera
norma jest brak wirusow, a nie wirusy w poczcie

> Uwłączasz ludziom
> twierdząc że klikają na wszystko co dostaną.

Dokladnie wszyscy prawie tak robia. Zalaczniki sa po to by je otwierac.

> Ludzie przecież widzą
> (choćby po rozszerzeniu) czy załącznik jest obrazkiem, plikiem tekstowym
> czy też programem.

to nie ma znaczenia
formatow rozszerzen zalacznikow moze byc i 100 i nic z tego nie wynika

> W przypadku gdy załączniki uruchamij ą się
> automatycznie użytkownik nie mazadnego wyboru , nawet je¶li widzi że
> załącznik ma nazwę czarnobyl.exe i bardzo nie chce go uruchamiać.

A jak sie zalacznik nazywa Asmodeusz.exe to jest ok ?
Nazwa nie ma znaczenia bo mozna ja dowolnie zmieniac.

> To tak jakby samochód decydował za kierowcę czy to już garaż czy jeszcze
> trzeba pareset metrów dalej pojechać.

bledny przyklad
to tak jakby kierowca reka mial recznie otwierac zawory w silniku, noga obracac
pompe wodna,
a druga paliwo pompowac

Reprezentujesz tak abstrakcyjne pomysly na niebezpieczny internet ze az strach.
Poczytaj raz w zyciu materialy na serwerze
http://www.cert.org/

i skoncz sie osmieszac.
plonk

EOF