Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Pawel Wimmer (pwimmer_at_www-mag.com.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 18:00:47 MET DST

"Nina Liedtke" <nina_at_hell.pl> wrote in message
> [...]
> A na czym konkretnie polega 'opłakaność' tych efektów?

A chocby na tym, ze klienci Microsoftu Spzoo wchodza do Ziolek, zas Ziolka
woza sie na cudzej popularnosci. A my bijemy piane w Usenecie.

>Przecież Microsoft Corp. od dawna ma strony po polsku. Ich adresy są
zaszyte 'na
> sztywno' w przeglądarce IE, w menu Help. To chyba wyraźnie świadczy, że
> MS kompletnie nie jest zainteresowany domenami,

Microsoft powinien sobie zrobic aliasy, IMHO.

> które Twoim zdaniem NASK
> powinien dla nich 'zarezerwować' po wsze czasy, z jakichś bliżej
> niesprecyzowanych powodów 'etycznych',
> które mnie osobiście bardziej
> kojarzą się z czołobitnością (żeby nie użyć bardziej drastycznych
> słów...).

NASK nie musial nic rejestrowac. Nie o tym mowimy. Mowimy o numerze, jaki
wykrecily Ziolka.
Jeszcze raz podkreslam - nieetyczne bylo dzialanie Ziolek (przyczyna calego
zamieszania), urzednik rejestrujacy firme w lokalnym urzedzie byl idiota
(innych rozwiazan nie sugeruje), zas NASK przyjal zbyt sztywna wykladnie
prawa. Ja, bedac pracownikiem NASK-u, nie zgodzilbym sie na to. Ale coz,
pracuje gdzie indziej.
PW
P.S. Forma, w jakiej niektorzy pracownicy NASK-u pouczaja o dobrych
obyczajach, jest daleka od poprawnej. Mlody zapewne czlowiek, ktory wymysla
od pismakow jednym, a kaze wsadzic morde w kubel drugim , nie powinien byc
interfejsem NASK-u w kontaktach publicznych. To nie jest nauczyciel dobrych
manier, jakim chcialby najwyrazniej byc.