Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_irc.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 18:14:16 MET DST

Pawel Wimmer <pwimmer_at_www-mag.com.pl> wrote:
> A chocby na tym, ze klienci Microsoftu Spzoo wchodza do Ziolek, zas Ziolka
> woza sie na cudzej popularnosci. A my bijemy piane w Usenecie.
Nie.
Ty bijesz pianę.
Aż tak Cię to boli, że mają (prawdopodobnie) więcej hitów niż Twoja strona ?
> Microsoft powinien sobie zrobic aliasy, IMHO.
Zasugeruj im to.
Skoro nie mają widać zwisa im to i powiewa.
> (innych rozwiazan nie sugeruje), zas NASK przyjal zbyt sztywna wykladnie
> prawa. Ja, bedac pracownikiem NASK-u, nie zgodzilbym sie na to. Ale coz,
> pracuje gdzie indziej.
Ale na szczęście nie jesteś.
Trzymają się prawa niech więc się trzymają.
BTW: Bodajże to Ty w tym wątku miałeś pretensje, że jakiś pracownik NASKu
zdecydował tak, a nie inaczej.
A jednak Ty też chciałbyś być "cenzorem".
Proponuję EOT.

--
Przemyslaw Maciuszko