Re: Internet via satka

Autor: Andrzej Kaczmarek (andrew_kacz_at_wp.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 18:17:10 MET DST

| 2. Na czym to wlasciwie poelga, do czego mi jest potrzeby modem?
zalezy od systemu sat.
Jak wybierzesz ktoras z ofert chello podobnych to modem potrzebujesz do
transmisji zwrotnej.
Jak chcesz sat w dwie strony to polecam www.starband.com
tam jest opisana zasada dzialania( w tedy nie potrzebujesz lacza zwrotnego)
koszty : zestaw sat do nadawania i odbioru $400 abonament $69

1Mbit downstream / 156Kbit upstream, choc w ofercie jest tez synchroniczne

poszukaj w niemczech mialem adres ale skasowalem :-((
tam bylo 799DEM za sprzet + 170DEM abonament.
transfery podobne.
BTW zaden polski provider nie da ci rozsadnej oferty cenowej na net via sat
w dwie strony (szukalem, ceny z kosmosu) wiec jak masz wojka w Niemczech to
wal do niego
zeby wziol to na siebie, przywiez do polski i gra.

| Czy moge bez polaczenia przez modem przegladac www i uzywac np. Spedii?
wtedy o modemie mozesz zapomniec :-))

Pozdrawiam,
Andrzej Kaczmarek