Re: NASK - wymiana opinii

Autor: Nina Liedtke (nina_at_hell.pl)
Data: Fri 06 Jul 2001 - 14:52:14 MET DST

On Fri, 6 Jul 2001 13:36:35 +0200, "Pawel Wimmer"
<pwimmer_at_www-mag.com.pl> wrote in article <9i47qm$rb6$1_at_h1.uw.edu.pl>:

> "Wladyslaw Majewski" <wladek_at_majewski.pl> wrote in message
[...]
> Wladku, przeciez ja mowie wylacznie o ETYCZNEJ stronie calej sprawy. Sam
> przyznajesz, ze Ziolka zastosowaly niezmaczny wybieg (byc moze lokalny
> urzednik zarejestrowal firme, nie bardzo majac swiadomosc okolicznosci
> spraw). Ja nie podwazam legalnosci dzialania NASK-u, ale caly czas
> podkreslam to, ze wykladnia prawa nie moze byc sucha i rygorystyczna, bo
> efekty moga byc oplakane, jak w tym przypadku.
[...]
        A na czym konkretnie polega 'opłakaność' tych efektów? Przecież
Microsoft Corp. od dawna ma strony po polsku. Ich adresy są zaszyte 'na
sztywno' w przeglądarce IE, w menu Help. To chyba wyraźnie świadczy, że
MS kompletnie nie jest zainteresowany domenami, które Twoim zdaniem NASK
powinien dla nich 'zarezerwować' po wsze czasy, z jakichś bliżej
niesprecyzowanych powodów 'etycznych', które mnie osobiście bardziej
kojarzą się z czołobitnością (żeby nie użyć bardziej drastycznych
słów...).

Nina

--