Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Andrzej P. Wozniak (uszer_at_poczta.onet.pl.invalid)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 15:25:44 MET DST

Osoba podpisana jako "Conspiracy" <con_at_spire.com> w art.
news:9gnbiv$5ta$1_at_news.tpi.pl pisze:
> Wszystko, co chcieliscie wiedziec o Expercie, ale baliscie sie zapytac

I kolejne poprawki do Expertyzy.

[...]
> Nie jest jasny zwiazek Experta z kobieta z Warszawy, ktora pojawia sie
> na listach typu pl.soc.seks, pl.misc.paranauki, i posluguje sie nickiem
> Jasmine. Expert raz wyslal pytanie dotyczace wycieczki, podajac jej
> e-mail, w domenie free.polbox.pl, jako adres kontaktowy. Potem ona sama
> zmieniala adresy, korzystajac z kont kki.net.pl, poczta.onet.pl, i
> zmieniajac sam username. Zarowno lokalizacja, jak i osobowosc tej osoby
> wybitnie nie pasuja do Experta.

Poprawka do literówki:

W 1997 r. na grupie soc.culture.spain expert pytał o wczasy w Hiszpanii.
Podawał wtedy, że ma żonę i sześcioletniego syna. Jeden z postów podpisał
jako swoja żona podając mail jasmina_at_free.polbox.pl