Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_coredump.cx)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 19:50:41 MET DST

Nie. http://google.groups.com, jasmina_at_free.polbox.pl jako author.

> Autor: Jasmine <jasmine_at_free.polbox.pl>
> Temat:Re: WAŻNE PYTANIE
> Grupy dyskusyjne: pl.soc.seks.towarzyskie
> Data:1999/09/14

W 1999 uzytkownik jasmina_at_free.polbox.pl pisal na psst, z tego co widze:

   From: Jasmine (jasmina_at_free.polbox.pl)
   Subject: Re: Odp: ?pytanko do Aramin
   Newsgroups: pl.soc.seks.towarzyskie

Wiec w czym problem? To dokladnie ten adres, ktory podal Expert. Nie
rozumiem wiec, co zarzucasz altorom Expertyzy?

Inna sprawa to to, ze pozniej 'Jasmine <jasmina_at_free.polbox.pl>' zniklo,
zas na PSST zaczela postowac bardzo podobnie wypowiadajaca sie osoba,
'Jasmine <jasmine_at_free.polbox.pl>'. Podejrzewam, ze to dokladnie ta sama
osoba, obejrzawszy kilka postow, nie mam pewnosci, ale tak czy tak i
wszesniejsze i pozniejsze wcielenie Jasminy wydaje sie byc absolutnym
zaprzeczeniem Experta, pisze z dial-upa w Wawie, itp.

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=