Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_coredump.cx)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 16:06:15 MET DST

On Fri, 22 Jun 2001, Andrzej P. Wozniak wrote:

> W 1997 r. na grupie soc.culture.spain expert pytał o wczasy w
> Hiszpanii. Podawał wtedy, że ma żonę i sześcioletniego syna. Jeden z
> postów podpisał jako swoja żona podając mail jasmina_at_free.polbox.pl
> /.../ Conspiracy wpisując _błędnie_ jasmine_at_polbox.com (_e_ zamiast
> _a_) odnaleźli w 1999 r. (dwa lata różnicy!) posty dziewczyny niczym
> nie związanej z Expertem.

jasmine_at_polbox.com w groups.google.com nie ma zadnych matchow, wiec nie do
konca rozumiem o co chodzi? Natomiast jasmina_at_free.polbox.pl, czyli adres
podany przez Experta, zwraca posty z 1999 z pl.soc.seks.towarzyskie od
kobiety z Warszawy. Oczywiscie moge sie mylic.

> Wiele postów experta dotyczy codziennych problemów - jego własnych
> albo z otaczającego świata. Na przykład te związane z powodzią.
> Wygląda na to, że expert chcąc swoim sposobem osczędzić kupę forsy
> wszedł w posiadanie zalanego przez powódź samochodu i notebooka.

Zartujesz sobie okrutnie, prawda?;)

> Dlatego podawał się za eksperta od klimatyzacji samochodowej, kiedy próbował
> naprawić klimatyzację w swoim złomie, za eksperta informatyka, kiedy
> próbował wydębić części do swojego notebooka, itd.

:>

> Pod żadnym pozorem nie wolno mu podawać poprawnej odpowiedzi ani nawet
> wskazówki naprowadzającej na właściwą drogę. Wiem, że to nierealne, bo
> zawsze znajdzie się jakaś nieuświadomiona, a życzliwa czy litościwa
> dusza, która odpowie do rzeczy na bzurne wywody.

Poza tym ile to radosci :)

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=