Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_coredump.cx)
Data: Sat 23 Jun 2001 - 18:35:54 MET DST

On Sat, 23 Jun 2001, Andrzej P. Wozniak wrote:

> To jest antyspam, czyli zmyłka. Przez przypadek(?) zbieżna z namiarem
> podawanym, ale nie używanym przez Experta. /.../

No tak, ale zaczales od tego, iz autorzy Expertyzy popelnili blad.
Tymczasem, jesli dobrze rozumiem, Expert podaje adres A. Szukajac adresu A
(nie zadnego innego, dokladnie A), znajdujemy na groups.google.com posty
kobiety na psst z lat 1999-2000, postujacej z Warszawy. Szukajac dalej,
znajdujemy tez pare innych postow na te same grupy w pozniejszych
okresach, konczace sie chyba na jasminee_at_poczta.onet.pl czy cos takiego,
juz czerwcu tego roku. Czyli wydaje mi sie, ze to sie zgadza - to postac,
o ktorej pisze Expert.

No wiec ta osoba nijak mi nie pasuje do Experta. Po pierwsze nie wierze w
to, iz Expert posiada dosc wiedzy by kiedykolwiek polaczyc sie z
warszawa.tpnet.pl, po drugie nie wierze w to, by Expert zadal sobie trud
tworzenia wyimaginowanej postaci, ktora w dodatku na tym psst nie snuje
fantazji erotycznych czy nie wmawia innym, ze jest najmadrzejsza.

Byc moze Jasmine jest postacia rownie kuriozalna jak Expert, moze zmienia
adresy z takiego, moze z innego powodu (pamietaj, ze zycie usera na
serwerach darmowej poczty nie jest uslane rozami, i ludzie po prostu
czesto sie kreca, musza zakladac konta ponownie, z innym loginem, probuja
przejsc na inny serwer, itp)...

> Pozostaje jednak cień wątpliwości. Jasmine jest "warszawianką
> importowaną", jak sama się określa. Być może faktycznie Expert poznał
> ją, a może kogo innego. W każdym razie kogoś próbował poderwać na
> wczasy w Hiszpanii.

Wydaje mi sie raczej, ze Jasmine byla jakas tam znajoma z RL lub sieci, i
Expert, gdy nie miala pojecia o usenecie, wyswiadczyl jej przysluge
zadajac pytanie na grupie. Jesli Expert chcialby rzeczywiscie jechac z
nia, raczej nie prosilby o pisanie odpowiedzi pod jej adres e-mail, tak na
logike ;>

Michal Zalewski [lcamtuf_at_bos.bindview.com] [security]
[http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
=-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=