Re: Expertyza, czyli o Jacku slow kilka

Autor: smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)
Data: Fri 22 Jun 2001 - 22:18:06 MET DST

"Andrzej P. Wozniak" <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid> wrote:
> Osoba podpisana jako "Conspiracy" <con_at_spire.com> w art.

> ^^^^^
> Ten tekst jako związany z kręgiem zainteresowań experta jest
> samowolną i samodzielną jego akcją. Swoim zwyczajem przytacza
> publicznie cudze teksty bez pytania autorów o zgodę.

Być może. To nic nie zmienia.

> Trzeba do tej listy dopisać alt.sex.masturbation - ślad z 6 kwietnia 1997.

Tak. I wątpię, żeby chłopaki o tym nie wiedzieli; raczej specjalnie
ograniczyli się do grup obrazkowych. ;-)

> Wiele postów experta dotyczy codziennych problemów [...]

Fajna psychoanaliza..

> Przedtem podał się za dyrektora GEMU, żeby zapisać się na zaoczne
> studia w GNA (Globewide Network Academy).

Nieprawda. Podał się za przedstawiciela "Global University Poland";
nie zapisywał się na zaoczne studia w GNA, tylko ją współtworzył. Nie
przypadkiem znalazł się na liście `initial directors'. Nie wiem jak
bardzo był zaangażowany w tworzenie GNA, co naprawdę zrobił i w jaki
sposób rozpoczął współpracę z przedstawicielami czterech uczelni z USA
i Niemiec; na pewno nie chodziło o żadne zaoczne studia.

Takie moje bredzenie: Expert nie tylko współtworzył GNA, on rozpoczął
jej tworzenie. Jak? Wymyślił sobie sieciową uczelnię, rozesłał maile
do `normalnych' uczelni i udało mu się zainteresować niektóre z nich
pomysłem udostępniania wiedzy przez sieć. Potem ktoś założył listę
dyskusyjną, dogadano szczegóły i w końcu zarejestrowano GNA. To, co tu
napisałem jest tylko moim wymysłem, nie znam żadnych dokumentów, które
by to potwierdzały (ani zaprzeczały, btw). Nie znam innego sensownego
wyjaśnienia obecności Experta na liście `initial directors' GNA; jest
raczej niemożliwe żeby inni jej założyciele sami z siebie odezwali się
do niego. Być może przed założeniem GNA projekt był dyskutowany na
alt.education.distance i Expert się po prostu włączył w dyskusję..

--
*** smarkacz (smarkacz_at_anathema.eu.org)  --  Jacek P. Szymański
A czym różni się spam od innej informacji ?