Re: Lenie w onecie

Autor: Asia Jedrychowska (asia_at_hell.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 23:19:31 MET DST

Marek <pecyna_at_priv.onet.pl> wrote:
> Chciałbym prośić o radę/pomoc. Kilka miesięcy temu zasubskrybowałem
> w serwisie biznesowym Onetu biuletyn giełdowy. Od mniej więcej miesiąca
> próbuję zrezygnować z tej usługi, bo to duże pliki
[ciach]
> Z góry dzięki za wszelkie dobre rady (z wyjątkiem propozycji zmiany
> adresu emailowego)

Ech, wszyscy tu mają masę 'świetnych' pomysłów z shellami, procmailami
i /dev/null (czy naprawdę tak trudno się domyśleć, że jeśli gość ma
frikowe konto na onecie, to o dostępie do shella nie ma mowy?), a nikomu
nie przyszło do głowy, że przyczyną mogą być schizofreniczne onetowe
aliasy?

O ile mnie pamięć nie myli, aliasy
        luzer_at_poczta.onet.pl
        luzer_at_privX.onet.pl # gdzie X jest jakimś numerkiem
        luzer_at_priv.onet.pl
wskazują na to samo konto. Tyle, że listserwy nie są na tyle mądre,
żeby to wiedzieć...

Prowadzę niewielką listę mailową dla znajomych i właśnie z adresami
onetowymi mam problemy. Listy znajomego, zapisanego na ową listę
z adresu znajomy_at_priv1.onet.pl były odrzucane, pomimo, że w polu
From: miał dokładnie ten adres wpisany (nie znajomy_at_poczta, nie
znajomy_at_friko). Gdzieś po drodze wklejał się tajemniczy nagłówek
X-From_: znajomy_at_friko1.onet.pl, powodujący, że listserwer odrzucał
taki list.

Reasumując, Marku, pokombinuj z polem From: i spróbuj się wypisać.

Asia

--
----/-\-$-|-/-\ -- [ Asia Jędrychowska ] - [ asia_at_kociefutro.w.pl ] ----
  You are wasting your youth, your time and your money because you