Re: Lenie w onecie

Autor: Marek (pecyna_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 03 Sep 2000 - 20:37:10 MET DST

> Potrzebna jest tu raczej jakaś reakcja ze strony onet.pl
>
> A co oni biedni mogą zrobić, skoro sam zinteresowany nawet nie wie, z jakiego
> adresu jest zapisany ?

Moim zdaniem wskazana jest reakcja ze strony onet'u, i tej oczekuję, natomiast
jeśli chodzi o mnie, to próbowałem wypisać się ze WSZYSTKICH adresów, pod jakimi
mogę figurować w bazie onetu. Jednocześnie dziękuję p. Asi za rzeczową propozycję
(która nb. mieści się w moich możliwościach okiełznania komputera)

Pozdrowienia!

Marek