Re: Lenie w onecie

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 04 Sep 2000 - 12:34:11 MET DST

Dnia 2 Sep 00 o godz. 3:56, Falcon napisal(a):

(o problemach z adresami zwrotnymi maili wysylanych z onetu)

> Oo.. i tu chyba widzę powód, dlaczego nie udało mi się wypisać z jednej
> z list mailingowych securityfocus'a :( Też ustawiłem sobie subskrybcje
> na friko, bo 12MB, bo nawet znośnie działa...
> A teraz musze to na poziomie procmaila na localhoscie do /dev/null słać
> :/
>
> Kontrolne pytanie: czy temu znajomemu udało się coś wykombinować, żeby
> adresy się zgadzały?

Jezeli onetowy serwer SMTP robi przy wysylaniu jakies kombinacje z adresami,
to w pierwszym rzedzie proponuje wysylac przez jakis inny serwer SMTP.
Inaczej wszystkie kombinacje prawdopodobnie nie zdadza sie na nic.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl