Re: Lenie w onecie

Autor: Adam Kułagowski (fidor_at_friko.sos.com.pl)
Data: Wed 30 Aug 2000 - 22:18:02 MET DST

On Wed, 30 Aug 2000 14:24:30 +0200, Rafal Rybinski <Rafal.Rybinski_at_nask.pl> wrote:
>A czy nie mozna sprawdzac konta fetchmailem i w przypadku gdy jest TEN
>mail w skrzynce zdalnie przez odpowiednia opcje fetchmaila wykasowywac ta
>poczte ze skrzynki??? Jesli nie fetchmail to cos innego (nie jestem pewien
>ze ten programik ma mozliwosc kasowania listow na serwerze). Po co sobie
>utrudniac i obciazac lacze?!?

Ustawiajac odpowiednio serwera poczty do ktorego fetchmail bedzie przekazywal
wiadomosci , jak po naglowku otrzyma 554 (chyba a takze 450) Acces denied to
wykasuje wiadomosc . Bardziej szczegolowo jest to opisane w FAQ i man'ie do
ktorego odsylam . Mala uwaga kod 55x musi dostac po zadeklarowaniu nadawcy .

Pozdrawiam

--
Adam Kułagowski                             fidor_at_friko.internet.pl
Put on your seatbelt. I'm gonna try something new.