Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Przemyslaw Maciuszko (sal_at_tpi.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 08:38:57 MET DST

On Wed, 31 May 2000, Anna Pogoda wrote:

> "Zastanawiajace?" "Kto wie"..... moze jakis dobry psychoteraputa
> znajdzie etat w tp internet...? musicie miec tam teraz duzo stresow,
> czego przejawem jest to ze byle post wywoluje:
Radzilbym powstrzymac sie od takich komentarzy.
Pomine juz reszte tego paplania, ale to juz lekka przesada.
> Brr.... dochodzenie.... poszukiwanie.... moze zaraz nakaz.... i
> odlaczenie... :))
Jak kiedys zrozumie Pani roznice miedzy TPI, a TPSA, to moze wtedy odkryje
Pani odpowiedni poziom do dyskusji.
> Nie bywa na sieci tyle ile by chciala bo w kraju o infrastrukturze
> telefonicznej z epoki poznego Gierka bywanie na sieci zbytnio szarpie
> po kieszeni.... dlatego zaglada tu i tam...
I korzystanie z kafejki napewno wychodzi taniej. Heh.
> Poczytac to mozna tu: http://www.tpi.pl/kim.html
[...]
> uff... od razu lepiej - i wszystko jasne... tylko z tego co wiem to
> cenowe trendy swiatowe sa dalekie od tych ktotych swiadomi sa
> pracownicy tp internet :((
Mam jedna prosbe - czy moglaby Pani nie utozsamiac ludzi pracujacych w TPI z
TPSA ?
Bo to juz chyba wykracza poza jakies granice przyzwoitosci.

P.S. Opinie tutaj przedstawione sa wylacznie moje i nie reprezentuja w zaden
sposob opinii mojego pracodawcy.

Przemyslaw Maciuszko
TP Internet