Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Anna Pogoda (annapogoda_at_interia.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 21:34:31 MET DST

On Thu, 01 Jun 2000 06:38:57 GMT, Przemyslaw Maciuszko <sal_at_tpi.pl>
wrote:

>Jak kiedys zrozumie Pani roznice miedzy TPI, a TPSA, to moze wtedy odkryje
>Pani odpowiedni poziom do dyskusji.

>Mam jedna prosbe - czy moglaby Pani nie utozsamiac ludzi pracujacych w TPI z
>TPSA ?
>Bo to juz chyba wykracza poza jakies granice przyzwoitosci.

Dopoki czytam:

- cytat z http://www.tpi.pl/kim.html -
Jesteœmy młodš, nowoczesnš i dynamicznie rozwijajšcš się firmš, w 100%
należšcej do jednego z największych i najsilniejszych polskich
podmiotów gospodarczych: Telekomunikacji Polskiej S.A. -
- koniec cytatu --

Nie mam podstw zeby tegonie robic.... TPI wyssala z kasy TPSA kilka
lub kilkanascie milionow zlotych - i wyssie kilka razy wiecej w ciagu
najblizszych kliku lat.... bo sama TPI sie nie utrzyma... bo i z
czego??? Jak rozumiem Megalomanow z TPSA stac na takie kosztowne
"dziecko na utrzymaniu".... w razie czego pewnie jest plan B -
podniesie sie abonament i od razu bedzie lepiej... tylko komu?
No chyba ze 500 MILIONOW zlotych ktore zostana zainwestowane znalazlo
sie w kasie tp internet ot, tak - automagicznie...

Znam kilka gorszych rzeczy ktore wykraczaja poza granice
przyzwoitosci... nie ja jedna.

>I korzystanie z kafejki napewno wychodzi taniej. Heh.

Tak , 4 zlote za godzine, polczenie nie jest przerywane co 10 minut,
logowanie nie trwa wiecznosc, nie trzeba budzika nastawiac na 6 rano
zeby miec ludzki transfer....

Zycze duzo pogody
Anna Pogoda
annapogoda_at_interia.pl