Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: BB (beatab_at_arka.warszawa.mlt.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 10:38:19 MET DST

>Jak kiedys zrozumie Pani roznice miedzy TPI, a TPSA, to moze wtedy odkryje
>Pani odpowiedni poziom do dyskusji.
Przemek ale prawda jest taka bez pieniedzy TPSA nie ma TPI - musisz to
przyznac, prawda?

>Mam jedna prosbe - czy moglaby Pani nie utozsamiac ludzi pracujacych w TPI
>TPSA ?
>Bo to juz chyba wykracza poza jakies granice przyzwoitosci.
Hmmmmmmmm
Moze ludzie pomyslcie - pracownicy TPSA I TPI wiedza w wiekszosci o trendach
swiatowych (siwiadomie wylaczam z tego marketing TPI i BUT TPSA). ALe
wiedza pracownikow jeszcze nei wplynela na efekty od razu.
Przemek szczerze mowiac tez bym nie chciala byc pomylona z toba
:))))))))))))))))))

Jest jeszcze kwestia jakosci linii - juz to sobie wyobrazam jak tpsa na 3,4
zmienia wszytkie linie na raz i odlacza wszystkim telefony bo to tak by
wygladalo - ze znanych mi planow modernizacje linii central etc etc sa
przewidziane i co lepsze nawet realizowane - ale dla przypomnienia nie od
razu Krakow zbudowano, a jelsi mi ktos zarzuci ze Rzym od razu - to niech mi
da tu Remus ai Romula i ich harfe...
Przywyklam do tego ze najlatwiej jest krytykowac.............
Sama nie uwazam zeby TPSA byla najlepsza mna wiecej niz mnostwo wad ale
dzialania bez glowy jakie proponuje pani Anna Pogoda no sa delikatnie mowiac
Oczywiscie proponuje jej wybaczyc bo raz to kobieta (ja tez), dwa pewnie
blondynka :>>>
BB