Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Anna Pogoda (annapogoda_at_interia.pl)
Data: Wed 31 May 2000 - 23:09:42 MET DST

On Tue, 30 May 2000 23:26:07 +0200,
B.Ogryczak_at_students.mimuw.edu.pl.no.spam (Bart Ogryczak) wrote:

>Nie warto robić żadnych szczególnych akcji. Jest tak nędzny,
>że i tak wykończy go konkurencja.

Zwlaszcza ze punkt 3 regulaminu mowi:

"TP Internet, wydawca serwisu www.portal.pl zastrzega, iż użytkownik
Serwisu korzysta z niego na własny koszt i ryzyko. Serwis nie udziela
żadnych gwarancji na rezultat i jakość poszukiwań w internecie za
pośrednictwem Serwisu."
Znaczy sie to juz chyba taka tradycja: nie udziela sie gwarancji na
jakosc.... niczego... :(( Tylko czemu serwis napisano przez duze "S"
- zawodowa Skromnosc :)) ?

>"Błażej Strażak" <strazak_at_firma.hoga.pl> writes:
> Nie znasz logiki podejmowania decyzji w TP SA.
>IMHO TPSA != TPI ;)
>A Interia moglaby zajac sie podnoszeniem swojego poziomu,
>zamiast probowac obnizac cudzy ;)

Insynuacja number one :(( to juz nigdzie nie mozna zalozy darmowego
maila???

>Dnia 31 May 2000 09:35:37 GMT, Lukasz Trabinski zeznaje:
>Z chaosu powstał, w chaos się obróci ;->
Tylko po co tyle reklamy ??

>Poza tym nic. Dejanews takze milczy. A teraz poszedl gigantyczny spam
>(nawet nie crosspost, tylko pojedyncze listy - trudniej cancela dac?;) na
>mnostwo grup - regionalne, pl.rec.ksiazki itp. Zastanawiajace? Kto wie :)

Odwieczne polskie pytanie: Kto za tym wszystkim stoi???
Ano ja.... przecietna uzytkowniczka netu, ktorej nie stac na
zostawianie setek sladow na grupach dyskusyjnych (chcialabym, chciala
:)) - bo trzeba rodzine utrzymac.... Tak, na kazda grupe z osobna...
bo juz wtemacie zaznaczylam ze ze jest off-topic i w jednym zdaniu
wyraza sie cala jego tresc... wydaje mi sie ze bylo to uczciwe
rozwiazanie.... wystarzy przeczytac naglowek i wiadomo o co chodzi...
Kiepsko Kochanie szukales.... na praca.dyskusje bylo cos w
okolicach 3 maja.... na www tez kiedys....

Swoja droga fajny sposob myslenia (co by na to powiedzial Freud :))?
Lapki swedza zeby dac cancela.....?
"Zastanawiajace?" "Kto wie"..... moze jakis dobry psychoteraputa
znajdzie etat w tp internet...? musicie miec tam teraz duzo stresow,
czego przejawem jest to ze byle post wywoluje:
>Male dochodzenie... Autorka tego listu nie daje sie odnalezc nigdzie
>ndziej na polskich stronach internetowych (pochodzilem troche roznymi

Brr.... dochodzenie.... poszukiwanie.... moze zaraz nakaz.... i
odlaczenie... :))

>n Wed, 31 May 2000, Michal Majcher wrote:
>o prostu zaciekawilo mnie
>ilka faktow, ktore poskladane do kupy daja podstawe... erm, zastanawiac
>ie :)

Myslcie, myslcie Majcher... to naprawde nie boli :))

> Krakow - miejsce dosc bliskie np. Interii ;>
> cybercafe, zapewniajaca anonimowosc
> zadnej aktywnosci w inecie, tylko jeden post miesiac wczesniej -
> off-topic, o charakterze reklamowym (tzn. zachecenie do sprawdzenia
> uslug firmy), bez jakiegokolwiek pozniejszego
> ani wczesniejszego udziau w newsgroupie.
> teraz drugi od tamtego wydarzenia przejaw aktywnosci - spam, namawiajacy
> do bojkotu portala TPi - ryba, czy to TPi, czy portal pana Henka :)

Hmm... chyba mysleliscie Tow. Majcher zbyt dlugo.... przydalby sie
urlop... diagozuje zespol maniakalno-depresyjny oraz wstepny okres
kopleksu Interii (patrz slownik psychopatologii : kompleks
Edypa,kompleks Portoya, kompleks Interii ). Na chorobliwa
podejrzliwosc dobre sa psychotropy frmy Pfizer... ale tylko na
recepte

Ot ciekawostka dropsa czyli odkrycie ze niektorzy moga zajmowac sie:
>charytatywnym (...) spamowaniem
zbyt dlugiego myslenia efekt koncowy

>Nie bywa na sieci, i zaglada do cybercafe w Krakowie tylko, by cos wyslac,
Nie bywa na sieci tyle ile by chciala bo w kraju o infrastrukturze
telefonicznej z epoki poznego Gierka bywanie na sieci zbytnio szarpie
po kieszeni.... dlatego zaglada tu i tam...

>BB" <beatab_at_arka.warszawa.mlt.pl> napisal:
> Poza tym moze trzbe pmiaetac
> ze tpi i tpsa to jednak dwie rozne firmy, choc jedna zalezna od drugiej.
>A w jaki sposob TP S.A. jest zalezna od tp.internet ?

Poczytac to mozna tu: http://www.tpi.pl/kim.html
ze zacytuje fragment:

"Jesteśmy młodą, nowoczesną i dynamicznie rozwijającą się firmą, w
100% należącej do jednego z największych i najsilniejszych polskich
podmiotów gospodarczych: Telekomunikacji Polskiej S.A. - jesteśmy w
pełni świadomi światowych trendów."

uff... od razu lepiej - i wszystko jasne... tylko z tego co wiem to
cenowe trendy swiatowe sa dalekie od tych ktotych swiadomi sa
pracownicy tp internet :((

Zycze duzo pogody
Anna Pogoda
annapogoda_at_interia.pl