Re: Porownanie providerow

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Fri 02 Jun 2000 - 16:03:14 MET DST

Dnia 2 Jun 00 o godz. 1:55, Grzegorz Janoszka napisal(a):

> Szymon... Juz bys sprawdzil, zanim bedziesz opowiadal :)
> Do niedawna Cyfronet mial zestawiona sesje BGP pomiedzy swoim manrtr a
> r2.tpnet.pl. Ruch do krakowskiego Polpaka puszczal inna bramka. W tej
> chwili Cyfronet ma sesje BGP z ruterem kra-r1.tpnet.pl
Nie wiem, z kim cyfronet mial czy ma BGP (nie mam dostepu do tablic
konfiguracji ich routerow ;-)), ale wiem, jakie byly tracerouty teraz i
wczesniej.
Przez r2.tpnet.pl ruch szedl sporadycznie, tylko do niektorych operatorow
(najczesciej przylaczonych do warszawskiego GIXa, np. Internet Partners).
Znakomita wiekszosc ruchu do TPNETu szla lokalna bramka w Krakowie.
I dalej tak idzie, chociaz traceroute jest troche inny - ale zmiany sa
w dalszej drodze pakietow juz po stronie TPSA, a nie na styku Cyfronet-TPSA.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   raj_at_inf.wsp.krakow.pl