Re: Pomysl: BOJKOT www.portal.pl

Autor: Michal Zalewski (lcamtuf_at_dione.ids.pl)
Data: Thu 01 Jun 2000 - 09:31:16 MET DST

On Wed, 31 May 2000, Anna Pogoda wrote:

> "TP Internet, wydawca serwisu www.portal.pl zastrzega, iż użytkownik
> Serwisu korzysta z niego na własny koszt i ryzyko. Serwis nie udziela
> żadnych gwarancji na rezultat i jakoœć poszukiwań w internecie za
> poœrednictwem Serwisu."
> Znaczy sie to juz chyba taka tradycja: nie udziela sie gwarancji na
> jakosc.... niczego... :(( Tylko czemu serwis napisano przez duze "S"
> - zawodowa Skromnosc :)) ?

Pisanie w oficjalnych papierach (a takze umowach itp) slowa z wielkiej
litery, jest odpowiednikiem angielskiego "the" i oznacza, ze chodzi o
konkretnego Klienta, Pracodawce, Usluge, Serwis. Natomiast disclaimer tego
typu zamieszcza chyba wiekszosc takich serwisow - bo tez nie bardzo widze,
zeby szefowie np. Interii chcieli byc ciagani po sadach za to, ze podali
za serwisem PAP nieprawdziwa wiadomosc.

> Insynuacja number one :(( to juz nigdzie nie mozna zalozy darmowego
> maila???

Mozna. Natomiast uprawianie jedynej dzialalnosci w inecie polegajacej na
SPAMOWANIU (bo wyslanie listu na kilkanascie grup, typu pl.rec.ksiazki,
pl.comp.www.server-side, pl.regionalne.* i tak dalej JEST spamem)... No
coz, jesli uwazasz, ze nie:

http://www.bofh.org.pl/anty-spam/simple-polish.htpl

> Odwieczne polskie pytanie: Kto za tym wszystkim stoi???

Kosmici.

> "Zastanawiajace?" "Kto wie"..... moze jakis dobry psychoteraputa
> znajdzie etat w tp internet...? musicie miec tam teraz duzo stresow,
> czego przejawem jest to ze byle post wywoluje:

Aha, po prostu umieram ze stresu.

> Brr.... dochodzenie.... poszukiwanie.... moze zaraz nakaz.... i
> odlaczenie... :))

Gdyby TPSa odcinala za spam, prawdopodobnie wielu internautow zmienilo by
o niej mniemanie ;))) Niestety tego nie robi ;P Jak juz pisalem, srednio
mnie obchodzi, przeciwko czemu protestujesz, natomiast obchodzi mnie to,
ze slesz (raczej malo inteligentny) spam?:/ That's all.

> uff... od razu lepiej - i wszystko jasne... tylko z tego co wiem to
> cenowe trendy swiatowe sa dalekie od tych ktotych swiadomi sa
> pracownicy tp internet :((

Pozwole sobie podkreslic, ze masz bardzo niewielkie pojecie na temat tego,
czym zajmuje sie, ma sie zajmowac etc TP.Internet, i chyba z tego wynika
caly problem ;P Jestesmy raczej negatywnie kojarzeni z TPSa, ale jestesmy
jednostka w duzym stopniu niezalezna (wlasny budzet, wlasne plany
rozwoju) i naprawde chcemy zrobic cos dobrego dla internautow. Portal to
nie koniec swiata, tylko... wlasciwie rozwojowy eksperyment, zreszta czy
ma sens taka dyskusja?

Reszta glupotek <ciach>
Michal Zalewski [lcamtuf_at_tpi.pl] [tp.internet/security]
[http://lcamtuf.na.export.pl] <=--=> bash$ :(){ :|:&};:
=-----=> God is real, unless declared integer. <=-----=