Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Marek Trenkler (matren_at_provider.pl)
Data: Fri 21 Jan 2000 - 03:21:06 MET

Rafal Maszkowski <rzm_at_burza.icm.edu.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:slrn88ffir.54c.rzm_at_burza.icm.edu.pl...

> To minister jest Radio Erewan.

Minister - byc moze - tez, ale mnie chodzilo jedynie o rozpowszechnianie
plotek. Meritum sprawy interesuje mnie mniej, aczkolwiek...

> Wiec bedzie wolno stawiac serwery WWW bez zezwolenia (i chyba bylo
wolno
> zawsze). To postep na miare zniesienia wymogu zezwolen na odbiorniki
TV
> satelitarnej.

Moze postep, a moze nie. Odbiornik a serwer to duza roznica. Jesli teraz
kazdy dresiarz bedzie mogl postawic serwer i zostac dumnym providerem,
to wspolczuje jego klientom oraz masie internautow, ktorzy beda cierpiec
np. na skutek spamu, wysylanego z takich serwerow. Brak koncesji to brak
obowiazkow, w tym np. brak obowiazku gromadzenia logow (niezbednych do
tropienia hackerow i spamerow), zero zobowiazan jakosciowych wobec
klienta itp. Ja akurat w "magiczna reke rynku" nie wierze. Ludzie czesto
ida tam, gdzie taniej, i wybieraja bylejakosc.

--
Pozdrowienia/Greetings/Gruesse von
                Marek Trenkler