Re: Minister lacznosci oszalal?

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Sun 23 Jan 2000 - 10:11:13 MET

On Fri, 21 Jan 2000 03:21:06 +0100, "Marek Trenkler"
<matren_at_provider.pl> wrote:

>Moze postep, a moze nie. Odbiornik a serwer to duza roznica. Jesli teraz
>kazdy dresiarz bedzie mogl postawic serwer i zostac dumnym providerem,
>to wspolczuje jego klientom oraz masie internautow, ktorzy beda cierpiec
>np. na skutek spamu, wysylanego z takich serwerow. Brak koncesji to brak
>obowiazkow, w tym np. brak obowiazku gromadzenia logow (niezbednych do
>tropienia hackerow i spamerow), zero zobowiazan jakosciowych wobec
>klienta itp. Ja akurat w "magiczna reke rynku" nie wierze. Ludzie czesto
>ida tam, gdzie taniej, i wybieraja bylejakosc.

Klientom nie wspolczuj. Chcacemu nie dzieje sie krzywda... jak glupi
niech cierpia, jak maja odrobine oleju w glowie - zaglosuja nogami.
Innym uzytkownikom sieci rowniez nie wspolczuj - nikt od nikogo poki
co ruchu przyjmowac nie ma obowiazku, jak pacan prowadzacy spam-serwer
o wlasciwe standardy w sieci nie zadba - szybko znajdzie zaszczytne
miejsce w /etc/host.deny wiekszosci maszyn. I niech sobie administruje
tym serwerem do woli.

--
Darek