Re: Taka sobie sprawa

Autor: Samotnik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 13:18:01 MET

Marcin Jagodzinski <marcinj_at_webcorp.com.pl> napisał(a):
>Zrobiłeś błąd. Sądzę, iż zadaniem moderatora nie jest wyrażanie opinii o
>osobie piszącej post na grupę, a jedynie o tym poście. Teraz on wyraził
>swoją opinię o Tobie (a także o Twoich dalszych perspektywach życiowych,
>które ocenia -- delikatnie mówiąc -- niezbyt optymistycznie). Pozostaje
>tylko mieć nadzieję, że nie dojdzie do dalszej wymiany poglądów, tym razem
>bardziej bezpośredniej.

Moderowałeś kiedyś p.p.o.? Nie? Więc powiem tylko tyle, że wysyłanie postu
"szukam pracę" wraz z cv o rozmiarze np. 1 MB zdarza się średnio co
tydzień. A ja moderuję z domu, ściągająć via modem i mam już dość takich
idiotów. Mam prawo nazwać ohydnego spamera, który czyni mi osobistą
szkodę, idiotą.

>A serio... co mu zrobi abuse?

Wolę nie próbować, bo jeszcze mnie rzeczywiście obije. :-))))))))

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603 64-62-97 | <michalj_at_wsi.edu.pl> |
| http://www.infoglas.wizja.net/ oraz <--- michal/ |