Re: Taka sobie sprawa

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 16:52:05 MET

On Sun, 31 Oct 1999 12:18:01 GMT, michalj_at_wsi.edu.pl (Samotnik) wrote:

>Moderowałeś kiedyś p.p.o.? Nie? Więc powiem tylko tyle, że wysyłanie postu
>"szukam pracę" wraz z cv o rozmiarze np. 1 MB zdarza się średnio co
>tydzień. A ja moderuję z domu, ściągająć via modem i mam już dość takich
>idiotów. Mam prawo nazwać ohydnego spamera, który czyni mi osobistą
>szkodę, idiotą.

Powiem Ci tyle, że gdybym moderował dowolną grupę, to bym po prostu w ogóle
nie ściągał listów dłuższych niż powiedzmy 20 kilo. Po umieszczeniu tej
informacji w liście odsyłanym delikwentowi, który takie coś posłał,
przestałbym się przejmować.

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke