Re: Taka sobie sprawa

Autor: Marcin Jagodzinski (marcinj_at_webcorp.com.pl)
Data: Fri 29 Oct 1999 - 22:47:34 MET DST

On Fri, 29 Oct 1999 12:03:21 GMT, michalj_at_wsi.edu.pl (Samotnik) wrote:

>Moderowanie pl.praca.oferowana potrafi być niewdzięczne. Koleś wysłał spama
>pt. "Szukam jakeś roboty" (pisownia oryginalna) i ogroooomnym cv w formacie
>Worda. Odpisałem mu, co o nim myślę i oto, co dostałem w odpowiedzi:

Zrobiłeś błąd. Sądzę, iż zadaniem moderatora nie jest wyrażanie opinii o
osobie piszącej post na grupę, a jedynie o tym poście. Teraz on wyraził
swoją opinię o Tobie (a także o Twoich dalszych perspektywach życiowych,
które ocenia -- delikatnie mówiąc -- niezbyt optymistycznie). Pozostaje
tylko mieć nadzieję, że nie dojdzie do dalszej wymiany poglądów, tym razem
bardziej bezpośredniej.

A serio... co mu zrobi abuse?

Marcin Jagodziński
Portfolio: http://portfolio.art.pl/ [update: 08.08.1999]
"XML is basically the subset of SGML
that Microsoft's developers could understand." Dan Lyke