Re: cancelboty

Autor: Samotnik (michalj_at_wsi.edu.pl)
Data: Sun 31 Oct 1999 - 13:18:08 MET

Samotnik <michalj_at_wsi.edu.pl> napisał(a):

>Czy to nie mogłoby działać dla grup moderowanych? Tzn. tak, żeby binaria
>były usuwane _przed_ wysłaniem postu do moderatora? Może nie dostawałbym
>wtedy gróźb pobicia? :-)

Na poparcie mojej tezy (właśnie ściągnąłem):

Date: Thu, 30 Sep 1999 17:51:12 +0200
From: "Jedynak Tomasz" <jedynakk_at_poczta.onet.pl>
Subject: Dobrze zapowiadajacy sie Przedstawiciel Handlowy
To: pl-praca-oferowana_at_moderators.isc.org

jestem dobrze zapowiadajacym sie pracownikiwm potrzebujacym przeszkolenia
przca na terenie dawnego wojewudztwa rzeszowskiego

begin 666 cv.doc
[itd]

--
| Samotnik Michał Jęczalik Sr | 0603 64-62-97 | <michalj_at_wsi.edu.pl> |
| http://www.infoglas.wizja.net/ oraz <--- michal/ |